BlooSEM is jarig, en trakteert!
|
|
|
|
Hello 2022, goodbye 2021! |
Ben jij ook druk met het afronden van het jaar? Heb jij ook zo'n zin in wat vrije dagen, even ontspannen met family & friends? Bij deze een BlooBuzzz met wat praktisch marketing leesvoer om de feestdagen lekker door te komen en wat kennis en ideeën op te doen voor een frisse start van 2022. Enne, even onder ons.. 2021 is voor BlooSEM een succesvol jaar. Een jaar van groei van het team, in aantal collega's en in kennis en kunde niveau. Van groei in klantenportfolio en uitdagende campagnes en projecten tot mooie (nieuwe) samenwerkingen. Enne, financieel ook zeer gezond, geen windeieren zeg maar. Deze stijgende lijn zetten wij voort in het nieuwe jaar; enthousiast en professioneel. Dank voor nu, graag tot horens en ziens in 2022! Team BlooSEM |
|
|
|
|
|
ADVERTEREN OP TIKTOK DOE JE ZO |
Sinds september kan je op TikTok adverteren via TikTok Ads Manager. Je kunt als bedrijf nu je eigen content creëren, advertentiecampagnes opzetten en beheren. Goed nieuws dus! Maar hoe zet je een campagne op? Wij leggen het uit. |
|
|
|
|
|
|
NU OOK ADVERTEREN OP SPOTIFY! |
Op Spotify adverteren? Dat klinkt als muziek in de oren! Uit onderzoek blijkt dat luisteraars meer aandacht besteden aan advertenties op Spotify dan op de radio. Spotify target nog meer op interesses en relevantie voor gebruikers. Dus, waar wacht je nog op?! |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 PPC-TRENDS VOOR 2022 |
Pay Per Click (PPC) is belangrijk voor je betaalde zoekstrategieën. Benieuwd wat je in de gaten moet houden komend jaar? Lees verder voor de vijf trends van 2022! |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Privacy | ©2021 BlooSEM Je ontvangt deze e-mail op: |
|
|
|
|